La nota de la tasca 3 es calcula de la següent manera:
- 90% a partir de la prova escrita.
- 10% Treball a classe i estratègies d'aprenentatge.
dilluns, 4 de setembre del 2017
Proposta de criteris de qualificació de la Tasca 1
La nota de la tasca es calcula de la següent manera:
- Prova escrita: 55%.
- Pràctiques sobre la densitat: 40%.
- Treball a classe i estratègies d'aprenentatge: 5%
La matriu d'avaluació per a cadascuna de les pràctiques de la densitat és la següent:
- Prova escrita: 55%.
- Pràctiques sobre la densitat: 40%.
- Treball a classe i estratègies d'aprenentatge: 5%
La matriu d'avaluació per a cadascuna de les pràctiques de la densitat és la següent:
2 punts
|
1 punt
|
0 punts
| |
Seguiment normes de laboratori
|
Es segueixen totes les normes de laboratori, tant de seguretat com les posades pel responsable d’aquest i es compleixen totes tasques encarregades a cada alumne/a.
|
Es segueixen totes les normes de laboratori, tant de seguretat com les posades pel responsable d’aquest i es compleixen totes tasques encarregades a cada alumne/a, però en algun moment l’alumne/a fa alguna xicoteta errada que no posa en perill a ningú ni al material del laboratori.
|
-No es segueixen totes les normes de laboratori, tant de seguretat com les posades pel responsable d’aquest i
o
-No es compleixen totes tasques encarregades a cada alumne/a
|
Treball en grup
|
Ha de fer perfectament tot el següent:
- Participa en equips de treball per a aconseguir un objectiu comú, assumint diversos rols, seguint pautes marcats pel professor, amb eficàcia i responsabilitat.
- Utilitza el diàleg igualitari per a abordar discrepàncies i resoldre conflictes, seguint pautes orientatives, quan participa en equips de treball.
-Reconeix, seguint models, les aportacions dels seus companys i companyes en la participació en equips de treball, demostrant empatia i suport.
|
Fa molt bé 1 dels 3 fets següents i les altres 2 les fa prou bé:
- Participa en equips de treball per a aconseguir un objectiu comú, assumint diversos rols, seguint pautes marcats pel professor, amb eficàcia i responsabilitat.
- Utilitza el diàleg igualitari per a abordar discrepàncies i resoldre conflictes, seguint pautes orientatives, quan participa en equips de treball.
-Reconeix, seguint models, les aportacions dels seus companys i companyes en la participació en equips de treball, demostrant empatia i suport.
|
No fa res bé de les següents afirmacions.
- Participa en equips de treball per a aconseguir un objectiu comú, assumint diversos rols, seguint pautes marcats pel professor, amb eficàcia i responsabilitat.
- Utilitza el diàleg igualitari per a abordar discrepàncies i resoldre conflictes, seguint pautes orientatives, quan participa en equips de treball.
-Reconeix, seguint models, les aportacions dels seus companys i companyes en la participació en equips de treball, demostrant empatia i suport.
|
Raonament de la pràctica per escrit
(x2) |
Es raona els aspectes fonamentals que han fet la pràctica amb tots els següents punts:
-S’anomena correctament el material de laboratori que s’ha utilitzat.
- Es justifica l'explicació científica de la pràctica.
- Apareix en un lloc visible el nom i cognoms de les persones que ha fet l’informe.
- En l’informe l’alumne/a no fa cap falta d’ortografia.
|
Es fa tot el que es demana en l’apartat dels 2 punts excepte que hi haja almenys una d’aquestes coses que no acaba d’estar bé.
- En l’informe hi ha alguna falta d’ortografia.
o
--No s’explica perfectament el que passa en la pràctica.
o
- No apareix en un lloc visible el nom i cognoms de la persona que ha fet l’informe.
o
-No s’anomena correctament tot el material de laboratori que s’ha utilitzat.
|
-No es presenta res per escrit.
o
-No s’explica gens bé el que ha passat en la pràctica des del punt de vista científic.
o
-No es descriu es material de laboratori utilitzat.
o
-Hi ha moltes faltes d’ortografia.
|
La nota entre 0 i 10 a partir de les matrius d'avaluació es calcula de la següent manera:
24 punts en les matrius: 10 punts.
23 punts en les matrius: 9,5 punts.
22 punts en les matrius: 9 punts.
21 punts en les matrius: 8,5 punts.
20 punts en les matrius: 8 punts.
19 punts en les matrius: 7,5 punts.
24 punts en les matrius: 10 punts.
23 punts en les matrius: 9,5 punts.
21 punts en les matrius: 8,5 punts.
20 punts en les matrius: 8 punts.
19 punts en les matrius: 7,5 punts.
18 punts en les matrius: 7 punts.
17 punts en les matrius: 6,5 punts.
16 punts en les matrius: 6 punts.
15 punts en les matrius: 5,5 punts.
14 punts en les matrius: 5 punts.
13 punts en les matrius: 4,5 punts.
12 punts en les matrius: 4 punts.
11 punts en les matrius: 3,75 punts.
10 punts en les matrius: 3,5 punts.
9 punts en les matrius: 3,25 punts.
8 punts en les matrius: 3 punts.
9 punts en les matrius: 2,5 punts.
6 punts en les matrius: 2 punts.
5 punts en les matrius: 1,5 punts.
4 punts en les matrius: 1,25 punts.
3 punts en les matrius: 1 punts.
2 punts en les matrius: 0,75 punt
1 punt en les dos activitats: 0,5 punts.
0 punts en les matrius: 0 punts.
Etiquetes de comentaris:
Proposta criteris qualificació,
Tasca 1
Canvis d'estat
El següent vídeo et recorda el nom dels canvis d'estat i quines dos magnituds hi ha que variar per produir canvis d'estat en una substància: la pressió i la temperatura.
El canvi d'estat més desconegut per a molta gent és la sublimació. Hi ha un element químic, el iode, que sublima molt fàcilment quan es calfa i a més és prou espectacular de veure. Ací tens un vídeo sobre la sublimació del iode.
El canvi d'estat més desconegut per a molta gent és la sublimació. Hi ha un element químic, el iode, que sublima molt fàcilment quan es calfa i a més és prou espectacular de veure. Ací tens un vídeo sobre la sublimació del iode.
Etiquetes de comentaris:
1r trimestre,
Canvis d'estat,
Objectiu 2,
Pressió,
Sublimació,
Tasca 1,
Temperatura
Propietats de la matèria
El vídeo següent resumeix les idees principals sobre les propietats de la matèria i parla sobre propietats generals i propietats específiques de la matèria.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)